PR terv I. A helyzet: mi jellemzi az adott állapotot, mi történt és milyen hatások érik a szervezetet a környezetből (országos és világtrend) II. Feladat: Mi a cél és mi jelent problémát III. Érdekgazdák-jellemzőik Kik tudnak az adott problémáról? Kik az érdekeltek? Milyen érdekek kapcsolódnak a problémához a szervezeten belül és kívül? IV. A cél: Mit akarok elérni? Mi jellemzi a kívánatos állapotot?- számadatokkal való megjelenítés V. A célcsoport (max.2) Célcsoport szegmentáció[1] VI. Ü venereal infectionet: Mit üzenünk? Mi a mondanivalónk? Hogyan fogalmazzuk meg? Pl.: szórólap, plakát stb.- mellékletbe /+ reklámszpot szinopszis/ VII. Csatorna és eszköz. Milyen eszközöket használjunk a célcsoport eléréséhez /médiamix/ VIII. Kulcskérdések és válaszok. Az újságírók tangleételezett kérdései + válaszok 4-5 IX. Ütemterv Pl.: |Célcsoport |Üzenet |Csatorna |Gyakoriság |Gyakoriság II.
| |15-20 éves |Figyel.felkelt ”szlogen” |Médiamix |4pl, 1old. |2005. dec7,2006.jan4. | |45< |Sokkhatás „szlogen” |Komm. csat. |2db |2006 febr.8 | |>25 |Vágykeltés |Szórólap 2000 pl. |500,EKF |2005 dec. 10....If you loss to get a secure essay, sound out it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.